Friday, November 1, 2013

wanita

post kali ini " malay lah pulak penat dah BI , bukan teror pon" haha :)

aku mengaku ayat bi aku selama nii hampeh . 


CLICK HERE :)


Entry kali ni ..entry la sangat haha .tukar tukar 

siapa teringin nak jadi wanita solehah ? 

saya !
saya ! saya ! saya ! 

ramai kan .. tapi kehidupan di dunia ini penuh dengan cabaran , rintangan dan dugaan . Bila banyak dosa bertaubat ala kadar .. lepas tu buat lagi perkara sama . Bila nak insaf ? ASTAGHFIRULLAH  . HambaMu ini sangat sombong hingga lalai mengingatiMu :'(

"kalau Allah tak sayang kita dah lama Allah tarik nyawa kita masa kita buat dosa " Subhanallah :"(

sesungguhnya Allah Maha Pengampun . Allah masih memberi kita peluang untuk bertaubat kepadaNya .Kita sebagai manusia tidak lari daripada melakukan dosa .

DRESS FOR ALLAH OR DRESS FOR HUMAN

dapat tangkap kan maksud yg mendalam tu ? so entry ni nak cerita pasal aurat tapi rasa macam dah kelain dah tu .haha takpelah asalkan hampa semua dah click tadi tu .Kira ilmu jugak kan :)








No comments:

Post a Comment